Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 08:53:57 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/13952 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Reola küla, Reola jaotla, Tartu 
maakond, Kambja vald, Reola küla, Reola jaotla (Reola 110/10kV alajaam, 
Jaotusseadme hoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Juhime tähelepanu asjaolule, et ehitustegevusena 
teekaitsevööndis toimub sademevee juhtimine maanteekraavi.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26980139>  (menetlus nr: 
384304), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister